Tarifes 2024-07-23T12:40:01+02:00

Dret d’aparcament 1 mes  100€

Dret d’aparcament temporada  500 €

Llicencia federativa vela soci 64€

Preus de lloguer per embarcació segons l’eslora:

– De 4m x 2 m FINS A 6,5m x 2,5 m : 417€/m2
– Temporada completa : 5750 euros

Per dies (a consultar, segons el moment de la temporada) * Es calcularà multiplicant eslora per màniga en metres, i es consideraran les mesures reals de l’ embarcació, consensuades amb la direcció del port.

Existeix l’ opció de llogar per mesos, excepte juliol i agost, amb preu a fixar segons el període de l’ estada, mida de l’ embarcació i disponibilitat.
Si algun inquilí (soci o no) desitja dret d’aparcament, el preu és de 500€ (IVA inclòs) per temporada, i sempre un únic vehicle. Els socis tenen dret d’ aparcar un vehicle durant la seva estada al port.

Lloguer altres espais –

• Espai per Kayaks, surf, petits estris de navegació (els socis tenen prioritat):

Preu per temporada socis: 75€
Preu per temporada no socis: 200€

• Vela lleugera (els socis tenen prioritat i descompte del 50%):

Preu per temporada socis: 150€
Preu per temporada no socis: 300€

Trasllats amb l’embarcació pneumàtica del port

Aquest servei és de trasllat des del port fins a una embarcació que estigui amarrada o fondejada a la badia, o fins a qualsevol altra instal·lació o zona de serveis sempre dins de la zona de la badia de Fornells-Aiguablava. La prestació del servei vindrà condicionada a la disponibilitat d’ un mariner per poder efectuar-lo en el moment en què es demani.
-Per viatge (anada o tornada): 10 € (socis 50%).
El màxim de passatgers que es poden transportar en un trasllat és de 6 persones

Lloguer de boies

El Club Nàutic disposa de boies a la badia per a ús de no socis en règim de lloguer temporal. S’ identifiquen perquè són blanques amb el logotip del Club Nàutic.
-Per unes hores, fins a mitja jornada(fins a les 15:00 h o a partir de les 15:00 h : 50€
-Per dia complet i/o pernocta: 100€
Aquest preu inclou el trasllat amb la pneumàtica del club des de l’embarcació que estigui amarrada a la boia fins al port, anada i tornada, amb les mateixes condicions (disponibilitat de mariner) i limitacions (màxim 6 persones) indicades en l’apartat anterior.

Ús grua

ESLORA No SOCIS SOCIS