MARINA DAY 2021

El Marina Day és una iniciativa impulsada per l’Associació Catalana de Ports Esportius i Turístics (ACPET), el seu bon acolliment ha portat a sumar-se a altres ports de tot l’Estat de la mà de la Federació Espanyola d’Associacions de Ports Esportius i Turístics (FEAPDT). La ACPET compta amb la col·laboració de Ports de la Generalitat, Turisme de Barcelona i el Patronat de Turisme de la Costa Brava.

Sembla que la pandèmia del COVID-19 a poc a poc va millorant, així i tot la situació continua sent molt delicada i tant les autoritats com els experts demanen prudència. És per això que des de l’Associació Catalana de Ports Esportius i Turístics (ACPET) s’ha decidit que aquest 2021 el Marina Day, el dia dels Ports Esportius, s’integri dins de la Vitamina Blava, la recepta dels Ports de Catalunya com a combinació ideal per a gaudir de les seves instal·lacions a l’aire lliure i sense aglomeracions, la seva amplia oferta d’activitats i la mar, tot amb les màximes garanties de seguretat.

És per això que el format tradicional de Marina Day se celebrarà el 2022, així i tot des de la ACPET us conviden a gaudir cada dia de la Vitamina Blava dels Ports de Catalunya, amb sortides a vela, kaiak de mar, paddle surf, excursions amb vaixell, submarinisme i moltes activitats més, així com també la millor gastronomia al costat de la mar.

By | 2021-06-12T09:22:55+00:00 juny 12th, 2021|Notícies|