BANDERA BLAVA 2021

Estimats usuaris, un any més el Club Nàutic Aiguablava a estat guardonat amb la Bandera Blava.

La Bandera Blava és un distintiu que s’atorga anualment a nivell internacional la Fundació Europea d’Educació Ambiental (FEE, Foundation for Environmental Education) a aquelles platges i ports esportius que compleixen una sèrie de requisits que garanteixen la seva qualitat en relació al medi ambient i un desenvolupament sostenible del turisme.

La forma física que adquireix el distintiu Bandera Blava és precisament una bandera de fons blau, amb el seu logotip en blanc, que oneja a la platges i ports que posseeixen el guardó. És la manera d’informar l’usuari que una platja ha superat els exigents criteris que suposen aconseguir-lo.

Aquest reconeixement és gràcies al treball de tots i continuarem treballant per a poder renovar-la cada any.

Moltes gràcies.

Per a veure el llistat d’aquest 2021, feu clic a l’enllaç: http://www.banderaazul.org/puertos-2021

By | 2021-05-12T12:11:45+00:00 maig 12th, 2021|Notícies|